ACC Long 600 mg

ACC Long 600 mg

Akár enyhe hurutos tüneteknél, akár nagyobb mennyiségű hurutos váladékképződésnél érdemes már a megbetegedés kezdetétől hurutoldót alkalmazni, legyen szó akár az alsó, akár a felső légutakról, mivel a hurutoldók, így az ACC® alkalmazása is hozzájárulhat a hurutos betegségből való teljes felépüléshez.

Napi 1 ACC® Long 600 mg pezsgőtabletta gyorsan feloldódik a vízben, célzottan a lerakódott váladékon hat, így segít megtisztítani a légutakat és segíthet akár már a hurutos tünetek kezdetén!
A légúti fertőzések során kialakuló gyulladás következtében a légutak nyálkahártyája megduzzadhat, és fokozódhat a nyáktermelésük is. Ilyenkor a túl sok és a túl sűrű váladék egyaránt gondot jelenthet:

A légutak a nyálkahártya duzzanata és a sok váladék miatt beszűkülnek, így kisebb keresztmetszeten áramolhat a levegő, vagyis kevesebb oxigén jut el a sejtekhez.

A sűrű légúti váladékban a kórokozók is felszaporodhatnak, amely tovább ronthatja a beteg állapotát, és elnyújthatja a betegségből való felépülést is.

Ilyenkor a hurutos váladék mihamarabbi eltávolítása érdekében célszerű már az első naptól hurutoldót használnunk.

IGEN
Sandoz Hungária Kft.
10 db
Egységár: 259 Ft/db

Pezsgőtabletta felnőtteknek 10db

Hurutos köhögésre:
célzottan a lerakódáson hat, feloldja a hurutos váladékot és megtisztítja a légutakat!

kellemes szeder ízben

14 éves kortól adható