Ápoló csomag viszkető bőrű kisgyermekeknek

Ápoló csomag viszkető bőrű kisgyermekeknek

Ápoló csomagunkat érzékeny bőrű, viszeketésre, kiszáradásra hajlamos kisgyermekek számáta terveztük, három éves kortól, hét éves korig töténő alkalmazásra.

Három éves kor után jelentkező atópiás dermatitis, gyerek ekcéma, érzékeny, kipirosodó, viszkető, kiszáradásra hajlamos bőrtünetek kezelésére, ápolására ajánljuk.

Bőrgyógyász által diagnosztizált ekcéma esetén, a csomag mellé válassza a Dr. Hertelendy ekcéma krém készítményünket az ápoló csomag mellé, a hajlatokban, testen jelentkező kipirosodó, érdes, hámló ekcémás foltok kezelésére!

A csomag tartalmaz:

1db Dr. Hertelendy Hypoallergén mosakodókrémet (80g), amely irritációmentes tisztálkodást biztosít.

Habkönnyű állagú, tiszta gyógyszerkönyvi alapanyagai gyengéd ápolást biztosítanak. Használatával a bababőr kiszáradása csökkenthető.

1db Borsmentás hypoallergén babaápoló krémet (100g),

amely  tiszta borsmenta olaj tartalmának köszönhetően, hűsítő hatása révén, hatékonyan enyhíti a viszketés tüneteit.

Gyengéden és tartósan hidratálja, táplálja a száraz, kisgyermekek testét.

Alkalmazása kizárólag három éves kortól ajánlott!

Arcra NE alkalmazza, a kisgyermek arcán jelentkező kipirosodó, száraz bőrre a kamillás babakrémünket használja!

Természetes E-vitaminban gazdag ricinusolaj tartalma gondoskodik a bőr alsóbb lipidrétegeinek táplálásáról.

Fontos, hogy  csak egy nagyon keveset kell használni belőle egyszerre, mivel gyógyszerkönyvi, tiszta alapanyagai tartós táplálást biztosítanak a kiszáradó bőrnek.

A teljes termékjellemzést olvassa el ITT!

1db Dr. Hertelendy Kamillás babakrém irritált száraz bőrre (100g) készítményünket, kipirosodó, enyhén irritált, foltokban jelenzkező száraz bőr kezelésére ajánljuk.

A kiváltó okokat érdemes felkutatni a gyermek bőrének kivörösödése esetén.

Gyakran atópiás dermatitis, kisgyermek korban jelentkező ekcéma,

tejfehérje érzékenység, tojásérzékenység, étel, por, vagy egyéb allergia  esetén jelentkeznek a kipirosodó bőrtünetek.

A tünetek jelentkezésekor először midenképpen  bőrgyógyász szakorvossal konzultáljanak a gyermek bőrtüneteivel kapcsolatban. Kerüljék az öndiagnosztizálást és a házi praktikákkal történő bőrtünetek kezelését, mivel a kisgyermekek bőre jóval érzékenyebb  a felnőttek bőrénél!

A teljes termékjellemzést olvassa el ITT!

Viszektő bőrű gyerekeknek tervezett ápoló csomagunk gazdaságosabb felhasználást biztosít,  mivel a termékek kedvezményes áron érhetők el csomagban!

Szeretettel készítve Tőlünk, Önnek!

Szent Benedek gyógyszertár - Egyedi magisztrális gyógyszerkészítmény
2x100g, 1*80g