Dentanest gel-borsmentás

Raktárkészlet: NINCS
Dentanest gel-borsmentás

KIZÁRÓLAG FOGÁSZATI PRAXISOKNAK SZÁLLÍTJUK! MEGRENDELÉSÉBEN KÉRJÜK A MEGJEGYZÉS ROVATBAN TŰNTESSE FEL A FOGÁSZATI RENDELŐ CÍMÉT, TELEFONSZÁMÁT!

MAGÁNSZEMÉLYEK MEGRENDELÉSE ESETÉN A TERMÉKET TÖRÖLJÜK A MEGRENDELÉSBŐL!

Egyedi összetételű érzéstelenítő gélünk  20% benzocainum hatóanyag tartalommal, gyors és hatékony helyi érzéstelenítő hatást vált ki a szájnyálkahártyán, fogínyen.

Tiszta borsmentakivonat tartalmának köszönhetően kellemes hűsítő ízt biztosít a szájban.

Tiszta gyógyszerkönyvi alapanyagokból, patikánkban készítve.

Alkalmazható injekció beadása előtt, a fogíny érzéstelenítésére, depurálás előtt, teljes fájdalommentesség elérése érdekében.
Tejfoghúzás előtt, érzéstelenítő injekció kiváltására.
Alkalmazható Lidocain spray kiváltására, így megelőzhető a spray okozta keserű hatóanyag garatra csorgása és az öklendezés.

Gyártó- Szent Benedek Gyógyszertár:
VÉNY NÉLKÜL KIADHATÓ GYÓGYSZER!

Egyedi összetételű magisztrális gyógyszerkészítményünk, oldott hatóanyag formájú gél szerkezete biztosítja, a benzocainum gyors felszívódását. A gél kizárólag gyógyszerkönyvi alapanyagokból készül, cukor és mesterséges színezékek felhasználása nélkül.

30 g-os kiszerelése 60 adag érzéstelenítő gélt tartalmaz (fél g/ adag)

A DENTANEST gél alkalmazásának előnye, hogy fél perc után az anesztetikus hatás már kialakul, valamint összetételének köszönhetően, az érzéstelenítő gél lenyelése nem jár veszéllyel, vagy egészségkárosodással. Alkalmazását követően, a Beteg kellemes édeskés utóízt érez a szájában.

Egységár-
166,2 Ft/g
NINCS

Egyedi magisztrális gyógyszerkészítmény!

VÉNY NÉLKÜL KIADHATÓ GYÓGYSZER!

A KOCKÁZATOKRÓL ÉS MELLÉKHATÁSOKRÓL OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG KEZELŐORVOSÁT, GYÓGYSZERÉSZÉT!