Dr. Hertelendy aranya gél

ÚJ
Dr. Hertelendy aranya gél

Dr.Hertelendy aranya gél készítményünket külső aranyeres panaszok kezelésére terveztük. Égő, lüktető, viszkető, gyulladt, fájdalmas aranyeres panaszok kezelésére szánt gélünk, hatékonyan és gyorsan hűsíti az aranyeres panaszokat.

Alkalmazható:

- Az aranyeres panaszok közül a külső, I-II stádiumú aranyér kezelésére alkalmazható, azaz a kitüremkedő aranyeres gyulladás, égő, viszkető, gyulladt aranyeres  tünetek kezelésére.

-Végbél ekcéma tüneti kezelésére.

Alkalmazása vérző aranyérre, trombotizált aranyérre NEM ajánlott!

Lágy gél szerkezete gyorsan felszívódik, hosszantartó hűsítő, viszketést csillapító és gyulladáscsökkentő hatása révén enyhíti az aranyeres panaszokat.

Tubustégelyes, 30g-os kis kiszerelése gazdaságos és higiénikus alkalmazást biztosít!

A termék összetételét és részletes jellemzését olvassa el az oldal alján a RÉSZLETEK ikon alatt!

Szent Benedek gyógyszertár - Egyedi magisztrális gyógyszerkészítmény
30g
Akció: 3 560 Ft
Kezdete: 2021.09.20   Vége: 2021.09.26
Akcióból hátralévő idő:

Dr. Hertelendy aranya gélünk kamillakivonat tartalma gyulladáscsökkentő hatása révén, négy-öt nap alatt csökkenti a végbél helyi gyulladását.

Tiszta patikai minőségű levendulaolaj összetevője nyugtatja a sajgó érzést és enyhíti a gyulladást.

Benzocain összetevője, átmeneti helyi érzéstelenítő hatást fejt ki, így enyhíti a fájdalmas égő érzést.

Csukamáj olaj tartalma természetes A- és D-vitaminban gazdag, amely segíti az irritált bőrfelszín regenerálódását.

Tiszta gyógyszerkönyvi minőségű borsmentaolaj, hűsítő hatása révén csökkenti a viszketést és hideg, bizsergető érzést kölcsönöz, az égő végbél tájékán.

Alkalmazása 18 éves kortól ajánlott!

Alkalmazási javaslat:

Naponta 3-5 alkalommal, tiszta kézzel, egy feketeborsnyi mennyiségű gélt, gyengéden simogasson a végbélnyílásra és környékére, teljes felszívódásig.

A kezelést az aranyeres panaszok megszűnéséig folytassa!

Amennyiben a panaszok erősödnek, vagy vérzés jelentkezik, mindenképpen proktológus szakorvosi kivizsgálás javasolt! Ebben az esetben azonnal függessze fel a gél használatát!

Használat után alaposan mosson kezet!

Figyelmeztetések:

- Ne alkalmazza a gyógyszerkészítményt  trombotizált aranyér, vérző aranyér, végbélrepedés esetén!

-Várandóság és szoptatás alatt alkalmazása NEM ajánlott!

-Szembe ne kerüljön!

-Gyermekektől elzárva tartandó!

Tubustégely alkalmazási útmutató:

A tégely tetején a kis kupakot tekerje le, majd a tégely alján a felhasználhatósági címke alatt található köralakú gombot nagyon óvatosan nyomja meg. Így a tégely kis kupakján a gélből pontosan és könnyen adagolhatja a készítményt!

Tárolás: szobahőmérsékleten, max: 25 fokon, felbontás után hűvös helyen (hűtőszekrényben) tárolandó!

Felhasználhatóság: a készítéstől számított 6 hó, lásd a csomagoláson!

GYÓGYSZERÉSZI TANÁCSOK ARANYÉR ESETÉN:

- Aranyeres krízis esetén, belsőleges kezelésre is szükség van, diosmin, hesperidin tartalmú gyógyszerkészítmények kúra szerű, nagy dózisú alkalmazásával javítható a végbél vénás keringése. Vény nélkül kapható készítményekkel kapcsolatban kérdezze meg gyógyszerészét!

-Nagyon fontos a megfelelő folyadékbevitel, lehetőleg tiszta víz formájában ajánlott napi 2,5-3 liter fogyasztása!

-Fontos , hogy különösen figyeljen az étkezésére, rostokban dús, zöldségben, gyümölcsökben gazdag étrendet válasszon. Kerülje a székrekedést okozó gyümölcsöket, mint példul a banán fogyasztását.

Szilva, aszalt szilva, szilvalekvár fogyasztása ajánlott. széklet lezítás céljából.

Laktóz érzékenység esetén mérsékelt tej, kefír, joghurt fogyasztással is lazítható a széklet. Amennyiben  a táplálkozással nem oldódik meg a laza székletürítés, hashajtók alkalmazása is javasolt.

Fontos, hogy szennozid  tartalmú hashajtókat NE használjon( Pl: szenna tea, Tiszaszen), mert a szennozidok alhasi vérbőséget okoznak, amely fokozza az alhasi görcsök kialakulását. Várandós nők esetében sem javasolt a szennozid tartalmú hashajtók alkalmazása!

Glicerin tartalmú végbélkúpok, a vastagbél, végbél motilitásának fokozásával  segíti a széklet ürítését!

Nagyon fontos, hogy NE várjon a szélketlazítással napokig! Amennyiben a napi székletürítés kimaradt, másnap már kezdje el a fentiekben javasolt életmódbeli változtatásokat és szükség esetén a hashajtók alkalmazását!

NE várjon egy hetet, mire a patikába eljut, azzal a panasszal, hogy egy hete NINCS széklete, időben gondoskodjon magáról!

Ülő munkát végzőknek laza, nem megeröltető mozgás, séta mindenképpen ajánlott!

Gyógyászati segédeszköz boltokban kapható aranyér párna, ami egy kör alakú kispárna, közepén lyukkal. Ülő munkát végzők számára kifejezetten javasolt a használata, mivel a végbélre gyakorolt fizikai nyomás ezzel nagymértékben csökkenthető!

Vérző aranyér esetén NE kísérletezzen különböző készítményekkel, először mindenképpen proktológus szakorvoshoz menjen, hogy pontos diagnózissal, megfelelően kezelhessék III-IV stádiumú aranyér esetén.

A vérző aranyeres panaszok között vannak olyan esetek, amelyek leginkább műtéti beavatkozással orvosolhatóak, ezért ne kezdjen otthon öndiagnózis felállításába és NE kezelje a vérző végbél panaszait, mert esetenként árthat is magának, a nem megfelelő készítmények alkalmazásával!

L:465
ÚJ    Rendelhető    Kiemelt termék