Ekcéma extra kezelőcsomag szteroidmentesen

Ekcéma extra kezelőcsomag szteroidmentesen

Ekcéma EXTRA kezelő csomagunk, erős hámlás és bőrszárazság okozta ekcémás tünetek kezelésére alkalmazható.

Ekcéma EXTRA besorolásunk jellemző tünetei:

- Nagyon száraz, viszkető bőr

-Enyhén érdes "smirgli" szerű bőr

-Vakargatástól kisebesedő bőrfelszín

-Enyhe bőrhámlás

A csomag tartalma:

• 1 db Viszketés elleni gél 25g
  • 1 db Hypoallergén mosakodókrém 100g
  • 1 db Ekcéma ápoló krém 80g
  • 1 db Ekcéma extra krém 40g

Az alkalmazás módját és a gyógyszerészi gondozási tanácsokat olvassa el a termék részleteinél, az oldal alján!

Szent Benedek gyógyszertár - Egyedi magisztrális gyógyszerkészítmény
245 g
Csomag tartalma

Az ekcéma extra kezelőcsomag tartalma:

• 1 db Ekcéma extra krém 40g:

Szteroidmentes, bőrnyugtató, zsírozó, enyhe gyulladáscsökkentő, az elhalt hámréteget oldó és a bőrregenerációt támogató hatóanyagokkal.

Alkalmazási javaslat: naponta kétszer, reggel és délután, vékonyan kenjük be az ekcémás bőrfelszínt, majd teljes felszívódásig masszírozza a krémet a bőrbe.

(Részletes termékjellemzéshez kattintson az aláhúzott ekcéma  EXTRA krém termék névre!)

• 1 db Viszketés elleni gél 25g:

Viszketés elleni gél alkalmazása ekcémás bőrfelszínen akkor javasolt, amikor a száraz, gyulladt bőr, viszketni kezd.

Perceken belül enyhíti a viszketést, így megelőzhetőek a vakargatás eredményeként jelentkező hámsérülések.

Alkalmazási javaslat: viszketés esetén vékonyan kenje be a viszkető bőrt. Naponta maximum ötször javasolt alkalmazni!

(Részletes termékjellemzést az aláhúzott viszketés elleni gél terméknévre kattintva található!)

• 1 db Hypoallergén mosakodókrém 100g:

Irritációmentes tisztálkodást biztosít, miközben táplálja a száraz, vízhiányos bőrt. Alkalmazása eredményeként a bőrszárazság javul, az irritáció csökken, vagy teljesen megszűnik.

Alkalmazási javaslat: egy fél diónyi mosakodókrémet vízzel felhabosítva tisztálkodjon.

(Részletes termékjellemzést az aláhúzott  hypoallergén mosakodókrém terméknévre kattintva található!)

• 1 db Ekcéma ápoló krém citromos 80g:

Napközbeni alkalmazásra fejlesztett ápolókrémünk táplálja a kiszáradó viszkető, berepedező bőrt.

Rendszeres alkalmazása támogatja bőr regenerálódását. Gyengéden oldja az elhalt hámsejteket és mélytápláló, bőrnyugtató hatást fejt ki.

Alkalmazási javaslat:  Este tisztálkodás után vékonyan masszírozza az ekcémás bőrbe a krémet.

(Részletes termékjellemzés, az  aláhúzott ekcéma ápoló krém terméknévre kattintva található!)

MIT VÁRUNK AZ EKCÉMA EXTRA KEZELŐ CSOMAG HASZNÁLATÁTÓL???

A viszketés enyhül, majd elmúlik, a "smirglis" bőr megpuhul és  lehámlik  az elhalt hámréteg, majd a bőr regenerálódik.

A tünetek megszűnése után az ekcéma ápoló krém rendszeres alkalmazása javasolt éjszakára és nappalra egyaránt, a bőr kiszáradásának megelőzése érdekében.

Erősen kiszáradásra hajlamos bőr esetén, a regenerálódást követő nappali alkalmazásra a Dolgos kezek krémet, vagy a kesztyű krémet is ajánljuk, ami védi a bőrt napközben a kiszáradástól.

Egyik készítményben sincs szteroid, ezért a tünetek enyhüléséhez idő kell, körülbelül két hét  komplex kezelés után javulnak a bőrtünetek, a bőr megújulásával.

Csomag tartalma
L: 366 L:362 L:320 L:354