Ekcémás kezelőcsomag sebes ekcémára

ÚJ
Ekcémás kezelőcsomag sebes ekcémára

Ekcémacsomagunk kifejezetten viszkető, enyhén hámló, gyulladt, kisebesedő ekcéma kezelésére terveztük.

A csomag tartalma:

• 1 db ekcéma krém 30g:

Ekcéma krémünket a legenyhébb ekcémás tünetek kezelésére tervezetük. Kiszáradó, enyhén hámló, kivörösödő, viszkető száraz bőr kezelésére ajánljuk ekcéma krémünket.

Szteroidmentes, bőrnyugtató, zsírozó, enyhe gyulladáscsökkentő, az elhalt hámréteget oldó és a bőrregenerációt támogató hatóanyagokkal.

Alkalmazási javaslat: naponta kétszer vékonyan kenjük be az ekcémás bőrfelszínt.

(Részletes termékjellemzés az ekcéma krém termék név alatt található meg.)

• 1 db viszketés elleni gél 25g:

Viszketés elleni gél alkalmazása ekcémás bőrfelszínen akkor javasolt, amikor a száraz, gyulladt bőr, viszketni kezd. Perceken belül enyhíti a viszketést, így megelőzhetőek a vakargatás eredményeként jelentkező hámsérülések.

Alkalmazási javaslat: viszketés esetén vékonyan kenje be a viszkető bőrt. Naponta maximum ötször javasolt alkalmazni!

(Részletes termékjellemzést a viszketés elleni gél terméknév akatt található!)

• 1 db Hypoallergén mosakodókrém 100g:

Irritációmentes tisztálkodást biztosít, miközben táplálja a száraz, vízhiányos bőrt. Alkalmazása eredményeként a bőrszárazság javul, az irritáció csökken, vagy teljesen megszűnik.

Alkalmazási javaslat: egy fél diónyi mosakodókrémet vízzelfelhabosítva tisztálkodjon.

(Részletes termékjellemzés a hypoallergén mosakodókrém terméknév akatt található!)

• 1 db ekcéma ápoló krém levendulás 40g:

Éjszakai alkalmazásra fejlesztett ápolókrémünk táplálja a kiszáradó viszkető, berepedező bőrt. Rendszeres alkalmazása támogatja bőr regenerálódását.Gyengéden oldja az elhalt hámsejteket. Tiszta levendulaolaj tartalma enyhe gyulladáscsökkentő és kellemes illatot biztosít.

Alkalmazási javaslat: Este tisztálkodás után, vékonyan masszírozza az ekcémás bőrbe a krémet.

(Részletes termékjellemzés, az ekcéma ápoló krém terméknév alatt található!)

Akció: 8 800 Ft
ÚJ    Raktáron    Rendelhető