Izomlazító "Masszőrcsomag"

Izomlazító "Masszőrcsomag"

Izomlazító "masszőrcsomagunkat" olyan Vendégek kezeléséhez ajánljuk, akik rendszeres izommerevséggel és izomfájdalommal küzdenek.

Főként irodai dolgozók, autóvezetéshez kötött munkakörben dolgozók, egyhelyben ülő, álló munkát végzők számára javasolt az izomlazító csomagunk használata.

Az IZOMLAZÍTÓ MASSZŐRCSOMAG tartalma:

1 db Izomlazító fájdalomcsillapító krém 150g(Nagy kiszerelés):

Izomlazító fájdalomcsillapító krémünk magas rozmaringolaj tartalma gyulladáscsökkentő, fájdalomcsillapító hatása révén hozzájárul az izomgyulladás enyhítéséhez. Törpefenyő olaj összetevője lazítja az izmokat, kámfor tartalma tartós hűsítő értést biztosít.

1 db Rozmaringos fájdalomcsillapító gyulladáscsökkentő krém 150g (Nagy kiszerelés)

Erős gyulladásban lévő ízületek, izmok kezelésére, izommerevség csökkentésére ajánljuk a rozmaringos krémünk használatát, ahol a  tünetek hátterében izpom, ízületi gyulladás áll fenn a fájdalom mellett.

2 db Masszázsgél  összesen: 400 ml

Egyedi krémeinket gyors felszívódásra terveztük, hogy alkalmazásuk kényelmes és praktikus legyen a Betegek számára. Masszázsgélünk megkönnyíti az izmok átmozgatását, mivel gél és olajfázisú összetétele hosszantartó csúszó érzést biztosít a masszázs során. A gél NEM tartalmaz aktív hatóanyagokat, mindössze a masszázst segítő lubrikáns (síkosító) anyagként szolgál.

Alkalmazási javaslat a Masszőrcsomag használatához:

1.A kezelni kívánt testrészen oszlasson el vékonyan egy fél diónyi (kb 5 g) Dr. izomlazító, vagy rozmaringos krémet. Gumikesztyűvel teljes felszívódásig masszírozza a bőrbe.

2. Vegye le a gumikesztyűt, majd a masszázsgélből a kezelni kívánt testrészen masszírozzon a géllel szokásai szerint.

A Masszőrcsomag tartalma kb.  60db kezeléshez elegendő egyedi magisztrális gyógyszerkészítményt tartalmaz.

Raktáron    Rendelhető    Kiemelt termék