Sport rehabilitációs "Masszőrcsomag"

Sport rehabilitációs "Masszőrcsomag"

Sportrehabilitációs "masszőrcsomagunkat" olyan Vendégek kezeléséhez ajánljuk, akik spotrsérüléssel,  izomhúzódással, ízületi gyulladással izomfájdalommal, teiszkönyökkel, gipszlevétel utáni izomsorvadással, ödémával és fájdalommal szenvednek.

Hobbi vagy versenysportolók számára javasolt a Sportrehabilitációs masszőr csomagunk használata.

A SPORT REHABILITÁCIÓS MASSZŐRCSOMAG tartalma:

1 db Izomlazító fájdalomcsillapító krém 150g(Nagy kiszerelés):

Izomlazító fájdalomcsillapító krémünk magas rozmaringolaj tartalma gyulladáscsökkentő, fájdalomcsillapító hatása révén hozzájárul az izomgyulladás enyhítéséhez. Törpefenyő olaj összetevője lazítja az izmokat, kámfor tartalma tartós hűsítő értést biztosít.

1 db Zúzódásgyógyító  krém 150g (Nagy kiszerelés):

Traumatikus sportsérülések, ficam, zúzódás után jelentkező ödéma,  hematóma (vérömleny) ízületigyulladás, ízomhúzódás,esetén, amikor gyulladás áll fenn a fájdalom mellett. Vérömlenyel érintett sérülés esetén a masszázs NEM javasolt a bevérzett ( lila) testrészen!

1 db Teniszkönyök bemozgató krém 150g (Nagy kiszerelés):

Letapadt, gyulladt izmok bemozgatására fejlesztett krémünk, hűsítő, gyulladáscsökkentő és helyi vérbőséget fokozó hatóanyagok konbinációjával készült.

Figyelmeztetés:

A gyógyszeres krémeket NE kombinálják egymással a masszázs során. A zúzódásgyógyító krém mellett egyéb készítményt NE használjanak, csak a masszázsgélt!

2 db Masszázsgél  összesen: 400 ml

Egyedi krémeinket gyors felszívódásra terveztük, hogy alkalmazásuk kényelmes és praktikus legyen a Betegek számára. Masszázsgélünk megkönnyíti az izmok átmozgatását, mivel gél és olajfázisú összetétele hosszantartó csúszó érzést biztosít a masszázs során. A gél NEM tartalmaz aktív hatóanyagokat, mindössze a masszázst segítő lubrikáns (síkosító) anyagként szolgál.

Alkalmazási javaslat a Masszőrcsomag használatához:

1.A kezelni kívánt testrészen oszlasson el vékonyan egy fél diónyi (kb 5 g), a kezeléshez választott krémet. Gumikesztyűvel teljes felszívódásig masszírozza a bőrbe.

2. Vegye le a gumikesztyűt, majd a masszázsgélből a kezelni kívánt testrészen masszírozzon a géllel szokásai szerint.

A Masszőrcsomag tartalma kb.  90db kezeléshez elegendő egyedi magisztrális gyógyszerkészítményt tartalmaz.

Raktáron    Rendelhető    Kiemelt termék