Teniszkönyök bemozgató krém

Raktárkészlet: NINCS
Teniszkönyök bemozgató krém

Letapadt, gyulladt izmok bemozgatására fejlesztett krémünk, hűsítő, gyulladáscsökkentő és helyi vérbőséget fokozó hatóanyagok konbinációjával készült.

Teniszkönyök, vagy bármilyen izomletapadásból eredő fájdalom, gyulladás kezelésére alkalmazható.

Fontos, hogy a letapadt izmok esetén mindenképp keressenek fel gyógytornászt, aki segíthet az izomletapadások kezelésében.

Önmagában egy krém sem oldja meg a teniszkönyök szindrómát!

Gyártó- Szent Benedek Gyógyszertár:
VÉNY NÉLKÜL KIADHATÓ GYÓGYSZER!

Egyedi összetételünk kámfor tartalma hűsítő hatású, míg paprika kivonat összetevője helyi vérbőséget okoz, javítja a keringést és a nyirokkeringést.  A hozzáadott benzokain helyi érzéstelenítő hatást biztosít.

Rozmaringolaj tartalma csökkenti a gyulladást, az erdei fenyőolaj segíti az izmok lazítását. Alkalmazása hideg és meleg érzést vált ki.
Alkalmazható Ízületi merevség esetén, valamint letapadt izmok bemozgatásához, gyógytorna előtt.

Ne alkalmazza a gyógyszerkészítményt, terhesség esetén, valamint ha a fenti összetevők valamelyikére érzékeny.

Visszeres lábon alkalmazni TILOS, a helyi vérbőséget okozó paprikakivonat tartalma miatt!

Alkalmazási javaslat: Naponta max: háromszor vékonyan kenje be a fájdalmas testrészt, Használat után alaposan mosson kezet!

A nap és a melegvíz hatására a kezelt bőrfelszín kivörösödhet, ezért fedje a naptól és langyos vízben tusoljon.

Tárolás: szobahőmérsékleten, max: 25 fokon, felbontás után hűvös helyen tárolandó

Felhasználhatóság: a készítéstől számított 6 hó, lásd a csomagoláson. Gyermekektől elzárva tartandó!

Szembe, nyálkahártyára ne kerüljön!

NINCS

Egyedi magisztrális gyógyszerkészítmény!

VÉNY NÉLKÜL KIADHATÓ GYÓGYSZER!

A KOCKÁZATOKRÓL ÉS MELLÉKHATÁSOKRÓL OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG KEZELŐORVOSÁT, GYÓGYSZERÉSZÉT!