Dentanest gel-narancsos

Dentanest gel-narancsos

KIZÁRÓLAG FOGÁSZATI RENDELŐKNEK SZÁLLÍTJUK!

A MEGRENDELÉSNÉL KÉKJÜK TÜNTESSE FEL A MEGJEGYZÉS ROVATBAN A FORÁSZATI PRAXIS CÍMÉT, TELEFONSZÁMÁT. MAGÁNSZEMÉLYEK MEGRENDELÉSÉBŐL A TERMÉK RENDELÉSÉT TÖRÖLJÜK!

Egyedi összetételű éréstelenítő gélünk  20% benzocainum hatóanyag tartalommal, gyors és hatékony helyi érzéstelenítő hatást vált ki a szájnyálkahártyán, fogínyen. Édesnarancsolaj tartalmának köszönhetően kellemes narancs ízt biztosít a szájban.

Tiszta gyógyszerkönyvi alapanyagokból, patikánkban készítve.

Alkalmazható injekció beadása előtt, a fogíny érzéstelenítésére, depurálás előtt, teljes fájdalommentesség elérése érdekében.
Tejfoghúzás előtt, érzéstelenítő injekció kiváltására.
Használja Lidocain spray kiváltására, így megelőzhető a spray okozta keserű hatóanyag garatra csorgása és az öklendezés.

VÉNY NÉLKÜL KIADHATÓ GYÓGYSZER!

Egyedi összetételű magisztrális gyógyszerkészítményünk, oldott hatóanyag formájú gél szerkezete biztosítja, a benzocainum gyors felszívódását. A gél kizárólag gyógyszerkönyvi alapanyagokból készül, cukor és mesterséges színezékek felhasználása nélkül.

30 g-os kiszerelése 60 adag érzéstelenítő gélt tartalmaz (fél g/ adag)

A DENTANEST gél alkalmazásának előnye, hogy fél perc után az anesztetikus hatás már kialakul, valamint összetételének köszönhetően, az érzéstelenítő gél lenyelése nem jár veszéllyel, vagy egészségkárosodással. Alkalmazását követően, a Beteg kellemes édeskés utóízt érez a szájában.

L:361
Egységár-
166,2 Ft/g

Egyedi magisztrális gyógyszerkészítmény!

VÉNY NÉLKÜL KIADHATÓ GYÓGYSZER!

A KOCKÁZATOKRÓL ÉS MELLÉKHATÁSOKRÓL OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG KEZELŐORVOSÁT, GYÓGYSZERÉSZÉT!