Ekcémás kezelőcsomag sebes ekcémára szteroidmentesen

Raktárkészlet: NINCS
Ekcémás kezelőcsomag sebes ekcémára szteroidmentesen

Sebes ekcéma kezelő csomagunk, a legenyhébb ekcémás tünetek kezelésére alkalmazható.

Szteroidmentes, sebgyógyító, bőrregeneráló hatású kezelőcsomagunk, viszkető, sebesre vakargatott, kivörösödő, száraz, berepedező, enyhén hámló bőrtünetek kezelésére ajánlott.

A csomag már 3 éves kortól alkalmazható!

Az ekcémás bőr kezelésében kulcsfontosságú a komplex kezelés, mivel egy ekcéma krémmel nem lehet minden tünetet rendbe hozni. Fontos, hogy a viszketés elleni gél mindíg legyen kéznél, hogy azonnal bekenhesse a hirtelen fellépő viszketéssel játó bőrvörösséget.

Bőrirritáció megelőzése érdekében, tisztálkodáshoz, kézmosáshoz használjon Dr. Hertelendy Hypoallergén mosakodókrémet, ami hidratálja és irritációmentesen tisztítja az érzékeny, száraz bőrt.

Az ekcémás tünetek között a bőrszárazság kezelése, megelőzés és aktív ekcéma esetén egyaránt nagyon fontos, mivel a bőr kiszáradása viszketéshez vezet.

Használjanak Dr. Hertelendy ekcéma ápoló krémet a bőr táplálására, aktív ekcémás szakban éjszakai ápolásra, tüntementes időszakokban nappali bőrtáplálásra.

A sebes ekcémakezelő csomag tartalma:

1db ekcéma krém 60g:

1db viszketés elleni gél 25g

1db ekcéma ápoló krém 40g

1db hypoallergén mosakodőkrém 80g

További jellemzés a Részletek ikon alatt található!

Szent Benedek gyógyszertár - Egyedi magisztrális gyógyszerkészítmény
185g
Csomag tartalma

MIT VÁRUNK A SEBES EKCÉMA KEZELŐ CSOMAG HASZNÁLATÁTÓL???

A viszketés enyhül, majd elmúlik, az enyhén érdes bőr lehámlik és a bőr regenerálódik.

A tünetek megszűnése után az ekcéma ápoló krém rendszeres alkalmazása javasolt éjszakára és nappalra egyaránt, a bőr kiszáradásának megelőzése érdekében.

Egyik készítményben sincs szteroid, ezért a tünetek enyhüléséhez idő kell, körülbelül két hét komplex kezelés után javulnak a bőrtünetek.

A csomag tartalma:

1 db Ekcéma krém 60g NAGY KISZERELÉS!:

Ekcéma krémünket a legenyhébb ekcémás tünetek kezelésére tervezetük. Kiszáradó, enyhén hámló, kivörösödő, viszkető száraz bőr kezelésére ajánljuk.

Szteroidmentes, bőrnyugtató, zsírozó, enyhe gyulladáscsökkentő, az elhalt hámréteget oldó és a bőrregenerációt támogató hatóanyagokkal.

Alkalmazási javaslat: naponta kétszer, reggel és délután, vékonyan kenjük be az ekcémás bőrfelszínt.

(Részletes termékjellemzés az ekcéma krém termék név alatt található meg.)

1 db Viszketés elleni gél 25g:
Viszketés elleni gél alkalmazása ekcémás bőrfelszínen akkor javasolt, amikor a száraz, gyulladt bőr, viszketni kezd. Perceken belül enyhíti a viszketést, így megelőzhetőek a vakargatás eredményeként jelentkező hámsérüléseket.

Alkalmazási javaslat: viszketés esetén vékonyan kenje be a viszkető bőrt. Naponta maximum ötször javasolt alkalmazni!

(Részletes termékjellemzést a viszketés elleni gél terméknév alatt található!)

1 db Hypoallergén mosakodókrém 100g:
Irritációmentes tisztálkodást biztosít, miközben táplálja a száraz, vízhiányos bőrt. Alkalmazása eredményeként a bőrszárazság javul, az irritáció csökken, vagy teljesen megszűnik.

Alkalmazási javaslat: egy fél diónyi mosakodókrémet vízzelfelhabosítva tisztálkodjon.

(Részletes termékjellemzés a hypoallergén mosakodókrém terméknév akatt található!)

1db Ekcéma ápoló krém citromos 40g:

Ekcéma ápolókrémünk táplálja a kiszáradó viszkető, berepedező bőrt. Rendszeres alkalmazása támogatja bőr regenerálódását. Gyengéden oldja az elhalt hámsejteket. Tiszta citromolaj tartalma kellemes illatot biztosít.

Alkalmazási javaslat: Este tisztálkodás után, vékonyan masszírozza az ekcémás bőrbe a krémet.

(Részletes termékjellemzés, az ekcéma ápoló krém terméknév alatt található!)

Csomag tartalma
L:111 L:86 L:115 L:133