Pattanásszárító gél

Pattanásszárító gél

Egyedi összetételű pattanásszárító gélünk, kifejezetten tinik pattanásainak, vagy menstruációkor jelentkező acne gyógyítására szolgál.  Pattanásszárító gélünket erősen gyulladt, kemény, vagy gennyesen váladékozó  "rügyek" szárítására és gyógyítására terveztük. Gél szerkezetének köszönhetően gyorsan felszívódik. Alkalmazását követően nyugodtan sminkelhet a szokásos módon. 20 g-os nagy kiszerelése több hónapra elegendő kezelési időtartamot biztosít.

Gyártó- Szent Benedek Gyógyszertár:
VÉNY NÉLKÜL KIADHATÓ GYÓGYSZER!

Saját patikai receptúránk pattanásszárító, gyulladáscsökkentő és a sebes bőrfelszín regenerációját serkentő hatóanyagokat tartalmaz, lágy hidrofil gélben.

Alkalmazható: kezdődő pattanások, gyulladt, nagy kitüremkedő, váladékkal telt, vagy sebes acne kezelésére. Ne alkalmazza a gyógyszerkészítményt, ha glicerinre, szalicilsavra, kénre, ureumra, vagy kamillakivonatra érzékeny.

Alkalmazási javaslat: A bőrfelszín tisztítása után, naponta max: háromszor vékonyan kenje be pattanásokat. A gélt teljes felszívódásig masszírozza a bőrbe. Amennyiben túl sok gélt használ, a fel nem szívódó gélmaradványt, masszírozás után törölje le a bőrről.

A leghatékonyabb, ha a pattanás kialakulása kezdetén már elkezdi a kezelést.

NE nyomogassa a pattanást, amíg sárgás gennyes göb nem képződik! A gél felszívódása után, sminkelhet a szokásos módon. Túl sok gél felvitele esetén halvány sárgás foltot hagyhat a bőrön.

Tárolás: szobahőmérsékleten, max: 25 fokon, felbontás után hűvös helyen tárolandó!

Felhasználhatóság: a készítéstől számított 6 hó, lásd a csomagoláson.

Gyermekektől elzárva tartandó!

Szembe, nyálkahártyára ne kerüljön!

Egyedi magisztrális gyógyszerkészítmény!

VÉNY NÉLKÜL KIADHATÓ GYÓGYSZER!

A KOCKÁZATOKRÓL ÉS MELLÉKHATÁSOKRÓL OLVASSA EL A BETEGTÁJÉKOZTATÓT, VAGY KÉRDEZZE MEG KEZELŐORVOSÁT, GYÓGYSZERÉSZÉT!