Kérdezzen Dr. Hertelendytől: +36209648418    ugyfelszolgalat@drhertelendy.com

Rendeljen ingyenes szállítással és EXTRA 10% automatikus kedvezménnyel: 20.000 Ft felett!

Bőrápolási gyógyszerészi tanácsok

Dr. Hertelendy gyógyszerészi tanácsai diszhidrotikus ekcéma estén

Viszketés
Irritált bőr
Hámló bőr
Szűrés törlése
Dr. Hertelendy gyógyszerészi tanácsai  diszhidrotikus ekcéma estén

Aki a diszhidrózis tüneteivel szenved, azaz apró áttetsző vízszínű pici hólyagokkal van tele a tenyere, talpa, vagy épp az ujjak vagy ujjak között, azok pontosan tudják, hogy kellene valami megoldás, de senki sem tudja megmondani, hogy pontosan mitől van!

Még a bőrgyógyász szakorvos sem okvetlen tudja ránézésre kitalálni, hogy az a több tucat vagy akár több száz lehetőség közül, ami a bőrtünetek hátterében állhat, pontosan melyik tényező váltja ki.

Épp úgy ahogy a klasszikus értelemben vett ekcémának, a diszhidrotikus ekcémának is ezer oka lehet.

Így a:

• Külsőleges tényezők: Gyakorlatikag bármi, amivel a bőrünk találkozik. Vegyi anyagok, tisztítószerek, tusfürdők, testápolók, ruha anyagok, stb...
  • Levegőben terjengő allergének: por, pollen, virágporok, állati eredetű allergének, atka, kutya, macskaszőr, a lószőrtől az aranyhörcsögig báááármi okozhatja.
  • Táplálkozásunkból is eredhetnek a kiváltó okok, a gyümölcsöktől az E betűs anyagokig bármi.
  • Végül a legmegfoghatatlanabb halmaz a lelki nyavajáink: pl: " feszült vagyok a munkahelyemtől". "már megint beszólt anyósóm és nagyon idegesít", " miért nincs öt perc nyugalmam sem a gyerekeimtől", belső monológok, vagy épp hatalmas veszteséggel járó tragédiák lelki összeomlások után is gyakran találkozom a diszhidrotikus ekcéma hólyagosodó viszkető égő tüneteivel.

Gyakorlatilag krónikus gyógyíthatatlan betegségként jellemzik ezt a tünetegyüttest több szakirodalmi leírásban is, ugyanakkor én több olyan Beteggel találkoztam, akinek teljesen elmúltak a tünetei az okok megszüntével. Leginkább lelki okok álltak ezeknek a Betegeknek a háttérben.

Mit tehetünk magunkért, ha diszhidrotikus ekcémánk van??

• Ne vakargassuk a bőrt! Könnyen sebesre vakarjuk, mély felületi hámsérüléseket okozva ezzel, amelyek gyorsan felülfertőződhetnek és még nehezebben kezelhetőek fertőződés esetén.

• Kézen jelentkező tünetek esetén a Dr.Hertelendy CARE Dolgos kezek krém, a hidratáláson, gyengéd bőrmegújításon kívül átlélegző védőbevonatot is képez, így óvja és táplálja a hólagos bőrt.

Végül de nem utolsó sorban ki kell deríteni a kiváltó okot, ebből a hatalmas fent nevezett halmazból, hogy vajon mitől van.

• Epicután tesztek
  • Food tesztek
  • Bőrgyógyászati vizsgálatok
  • Ha még mindog nem derült ki akkor immunológiai vizsgálatok is javasoltak lehetnek.
  • Pszihológus, coach, varázsló, vagy bárki aki a lelki okok feltárásában tud segíteni!