Kérdezzen Dr. Hertelendytől: +36209648418    ugyfelszolgalat@drhertelendy.com

Rendeljen ingyenes szállítással és EXTRA 10% automatikus kedvezménnyel: 20.000 Ft felett!

Bőrápolási gyógyszerészi tanácsok

Dr. Hertelendy gyógyszerészi tanácsai irritált bőr esetén

Ekcéma
Ekcéma ápolása
Irritált bőr
Szűrés törlése
Dr. Hertelendy gyógyszerészi tanácsai irritált bőr esetén

A bőrirritáció, kipirosodás, viszketés, hámlás, berepedezés hátterében álló okokat érdemes megfigyelni, kideríteni, mivel a kiváltó ok folyamatosan újra generálja a bőrtünetek megjelenését, visszatérését.

Divatos szóval élve az önreflexió, saját magunk megfigyelése, összefüggések keresése a bőrtüneteink és az az életvitelünk között, gyakran megoldást kínál a bőrproblémáinkkal kapcsolatosan.

A Dr. Hertelendy CARE Exxxcema ápoló krém hatékony segítség az irritáció enyhítésében és a bőr intenzív mélytáplálásában.

Ugyanakkor az erősen érdes, gyulladt, hámló, viszkető ekcémás bőr komplex ápolást igényel. Tapasztalataim szerint önmagában nem oldja meg egyetlen ápoló krém a bőrtüneteket.

Miért ????

Mert az erősen érdes, hámló viszkető bőrfelszínen a krémek felszívódása korlátozott, mivel az elhalt érdes bőr nem tud regenerálódni és abszorbciós képessége is elenyésző.

Érdes, smirglis, hámló bőr esetén gondoskodni kell az elhalt hámréteg leoldásáról, ami alatt a bőr legtöbbször kipirosodó gyulladt állapotban van.

Az elhalt bőrfelülettel fedett alsóbb bőrrétegek bőrlégzése erősen károsodott, gyakorlatilag alig van bőrlégzés a megvastagodott, hámló bőr alatt, ami gyulladásos folyamatokat vált ki a bőrben.

Fontos, hogy ne csak hámlasztó tulajdonságú krémet használjunk, hanem gondoskodjunk a bőrirritáció, gyulladás enyhítéséről is.

Éjszaka nyugalomban tud leginkább regenerálódni a bőrünk, amikor nincs kitéve a kezünk külső környezeti tényezőknek, ezért érdemes éjszaka ápolni, mélytáplálni az irritált bőrt.

Napközben pedig túl a bőrhámlasztó, regeneráló tulajdonságú krémek használatán, fontos hogy mind a két kezünket védőkrémmel óvjuk a kiszáradástól.

Gyakorlatikag az éjszakai bőrtáplálás minden típúsú ekcémás bőrtünet esetén a leghatékonyabb regenerálódást biztosítja, ezért az enyhe ekcémától, az extrém tüneteket produkáló "vad" ekcémáig, a Dr. Hertelendy CARE Exxxcema ápoló éjszakai krémünk az egyik legfontosabb ápoló krém ekcémával küzdő bőrtünetek esetén.